پروپوزال مقایسه حساسیت اضطرابی و عملکرد شناختی دانش آموزان با و بدون نارسانویسی

پروپوزال مقایسه حساسیت اضطرابی و عملکرد شناختی دانش آموزان با و بدون نارسانویسی در ۱۳ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

بیان مسئله:

 

اصطلاح نارسا نویسی۱، به اختلالی در زبان نوشتاری اطلاق می شود که به جنبه های مکانیکی و فنی مهارت نوشتن توجه دارد. این اختلال خود را به شکل بدخطی در کودکان دارای هوش متوسط که نارسایی عصبی مشخصی ندارند یا دارای نقص های آشکار ادراکی حرکتی نیستند، نشان می دهد]۱[. دانش آموز نارسانویس با وجود هوش بهنجار، عملا نمی تواند با کلاس همراه گردد. به همین جهت اغلب این افراد را به منزله ی فرد عقب مانده، تنبل یا بی انگیزه می پندارند و از لحاظ احساسی و ارزشی آنان را طرد می نمایند که این خود به مرور زمان زمینه را برای دگرگونی های رفتاری  هیجانی در آن ها فراهم می آورد]۲[. چرا که از طرفی اضطراب آن ها در مقابل تقاضاهایی که زبان نوشتاری ایجاب می کند، افزایش می یابد و پس از شکست های مستمر و یأس ناشی از نارسا نویسی، دچار احساس شرم و تحقیر می شوند که با گذشت زمان این احسا س ها عمیق تر می گردد؛ به گونه ای که در بزرگسالی احساس خشم، اضطراب، افسردگی و عزت نفس پایین نشان می دهد ]۲[.


۱ dysgraphia

فرضیه ها:

  1. بین حساسیت اضطرابی دانش آموزان با و بدون نارسانویسی تفاوت معنی داری وجود دارد.  

  2. بین عملکرد شناختی در دانش آموزان با و بدون نارسانویسی تفاوت معنی داری وجود دارد.

 

صدور پیش فاکتور و پرداخت آنلاین و دانلود

توضیحات بیشتر و دانلود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *